Type Here to Get Search Results !

12 Micro Habits That Will Change Your Life

 

12 مائیکرو عادات جو آپ کی زندگی بدل دیں گی۔

 

خود کے بہتر ورژن بننے کی ہماری جستجو میں، یہ سب کچھ کرنے کے لیے پرکشش ہو سکتا ہے۔ ہو سکتا ہے کہ آپ کا وزن کم کرنے کا مقصد ہو، اس لیے آپ اپنی خوراک کو مکمل طور پر تبدیل کرنے اور ایک دن میں 10,000 قدم اٹھانے کا فیصلہ کرتے ہیں۔ یا آپ اپنی بچت بڑھانا چاہتے ہیں۔ ، لہذا آپ ہر ماہ اپنی نصف آمدنی چھوڑنے کا عہد کرتے ہیں۔ اگرچہ یہ کچھ لوگوں کے لیے کچھ حالات میں کام کر سکتا ہے، لیکن اگر آپ اپنے مقصد سے کم ہو جاتے ہیں تو اس کے نتیجے میں مایوسی بھی ہو سکتی ہے۔ ایک بہتر حکمت عملی؟ چھوٹا سوچو۔ ہر چیز کو ایک ساتھ تبدیل کرنے کی کوشش کرنے کے بجائے، مائیکرو عادات قائم کرنے کی کوشش کریں۔ اپنی روزمرہ کی زندگی میں بظاہر معمولی کاموں کو شامل کرنے اور ان کے ساتھ مستقل مزاجی سے قائم رہنے سے، آپ کو معلوم ہو سکتا ہے کہ آپ نے جو کچھ کرنا تھا وہ بہت جلد پورا کر لیا ہے۔ جتنا آپ نے کبھی سوچا بھی ممکن ہے۔ اور اس سے پہلے کہ آپ اسے جان لیں، آپ نے ایک صحت مند، پائیدار طرز زندگی بنا لی ہو گی۔ یہاں 12 چھوٹی چھوٹی عادات کی فہرست ہے جو آپ کی زندگی کو بدل سکتی ہیں، چاہے آپ کچھ بھی کرنے کی کوشش کر رہے ہوں!

 

12 Micro Habits That Will Change Your Life
12 Micro Habits That Will Change Your Life

نمبر 1 - اپنے دن کا شیڈول بنائیں

 

جن کاموں کو آپ کو کرنے کی ضرورت ہے ان کی منصوبہ بندی کرنے کے لیے صبح یا رات سے پہلے کچھ لمحے لینا - آپ کو اپنے وقت کا زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے میں مدد مل سکتی ہے۔ ایک بار جب آپ ایک شیڈول بناتے ہیں اور اس پر قائم رہتے ہیں، تو آپ بہتر طریقے سے ترجیح دے سکتے ہیں اور ہر اس چیز کو پورا کر سکتے ہیں جس کی آپ کو ضرورت ہے۔ اگلی چیز جو آپ جانتے ہیں، آپ اپنے اہداف کو پورا کر چکے ہوں گے اور شاید آپ کو تفریح ​​​​کرنے کے لیے فارغ وقت بھی مل جائے گا۔

 

نمبر 2 - اپنے آپ کو ایک کام مکمل کرنے کے لیے دبائیں جب آپ ایسا نہیں کرتے ہیں۔

 

ایسا محسوس کریں کہ آیا یہ آپ کا بستر صبح کے وقت بنانا ہے، برتنوں کو سنک میں چھوڑنے کے بجائے دھونا، یا دوبارہ ٹیک آؤٹ کا آرڈر دینے کے بجائے رات کا کھانا بنانا، ایک چھوٹا سا کام منتخب کریں جس سے آپ عام طور پر گریز کریں لیکن جانتے ہیں کہ آپ کو کرنا چاہیے۔

کچھ دنوں کے بعد، آپ کو احساس ہو جائے گا کہ مسئلہ خود کام نہیں ہے بلکہ چیزوں کو ٹالنے کی آپ کی عادت ہے۔ اکثر، پہلا قدم سب سے مشکل ہوتا ہے، لیکن ایک بار جب آپ اس سے گزر جائیں گے، تو آپ کو مل جائے گا۔

کہ آپ کو جو بھی کرنے کی ضرورت ہے اسے حاصل کرنا بہت آسان ہے۔

ایک بار جب آپ چھوٹے کاموں کو مکمل کرنے میں کچھ دن گزارتے ہیں، تو بڑے کاموں سے نمٹنے کے لیے چھلانگ لگائیں۔

 

نمبر 3 - آگے بڑھیں۔

 

اگر آپ خوش، صحت مند، اور زیادہ پیداواری بننا چاہتے ہیں، تو یہ ہے۔

فعال ہونا ضروری ہے. آپ کو ٹرائیتھلون کی تربیت یا دس لاکھ برپیز کرنے کی ضرورت نہیں ہے، جب تک کہ یہ آپ کا چائے کا کپ نہ ہو۔ لیکن بلاک کے ارد گرد 20 منٹ کی چہل قدمی جیسی چھوٹی چیز آپ کا خون بہا سکتی ہے اور آپ کے دماغ کو صاف کر سکتی ہے۔ یہاں تک کہ چھوٹی چھوٹی چیزیں جیسے لفٹ کی بجائے سیڑھیاں لینا یا پارکنگ میں داخلی دروازے سے دور پارکنگ کرنا بہت بڑا فرق لا سکتا ہے۔

 

نمبر 4 - اپنے آپ کو ڈیڈ لائن دیں۔

 

اسکول میں، ہمارے اساتذہ ہمارے لیے مقررہ تاریخیں مقرر کرتے ہیں۔ کام پر، ہماری ڈیڈ لائنز مینیجرز اور کاروباری ضروریات سے چلتی ہیں۔ اور کام مکمل کرنے کے لیے آخری منٹ تک انتظار کرنا آسان ہے۔ اگرچہ یہ ایک ذاتی مقصد ہے، ہم بیرونی طور پر مسلط کردہ پر انحصار نہیں کر سکتے

ہمیں ہاتھ میں کام مکمل کرنے کی ترغیب دینے کے لیے مقررہ تاریخ۔ کسی کام کے لیے اپنی کار دھونے جیسی معمولی سی ڈیڈ لائن طے کرنا احمقانہ معلوم ہو سکتا ہے یا کوئی ہدف تین میل چلانے جیسا مخصوص ہے، لیکن مشکل لیکن حقیقت پسندانہ ڈیڈ لائن طے کرنے سے آپ کو یہ یقینی بنانے میں مدد مل سکتی ہے کہ آپ واقعی اسے مکمل کر لیں۔

 

نمبر 5 - کھلے سوالات پوچھیں۔

 

ہمارے تعلقات کا معیار ہماری خوشی اور معیار زندگی کو بہت متاثر کرتا ہے۔ اور بامعنی گفتگو کے ذریعے تعلقات استوار ہوتے ہیں۔ لوگ عام طور پر اپنے بارے میں بات کرنے سے لطف اندوز ہوتے ہیں کیونکہ اس سے وہ اہم محسوس کرتے ہیں۔

اور ایسے سوالات پوچھنا جن کے جواب میں ہاں یا نہیں سے زیادہ کی ضرورت ہوتی ہے آپ کو دوسروں کے بارے میں بہت کچھ جاننے کے قابل بناتا ہے۔

صرف پوچھنے سے آگے بڑھیں۔ واقعی سنیں اور کھلے ذہن کے ساتھ رہیں۔

یہ ظاہر کرے گا کہ آپ حقیقی طور پر پرواہ کرتے ہیں، اور یہ آپ کو دوسرے نقطہ نظر سے روشناس کر کے ہمدردی پیدا کرنے کے قابل بناتا ہے۔

آپ کے تعلقات پروان چڑھیں گے، اور آپ اپنی زندگی کو بھی مختلف زاویوں سے دیکھنا شروع کر دیں گے۔

 

نمبر 6 - جواب دینے سے پہلے ہمیشہ ایک وقفہ لیں۔

 

ایسی دنیا میں جہاں ہم واقعی کبھی بھی منقطع نہیں ہوتے ہیں اور ہمیشہ ٹیکسٹ میسج یا ای میل کے ذریعے قابل رسائی ہوتے ہیں، آپ کو فوراً جواب دینے کے لیے دباؤ محسوس ہو سکتا ہے۔ چاہے آپ آمنے سامنے ہوں یا اسکرین سے الگ ہو جائیں، کچھ دیر توقف کرنا ٹھیک ہے

جواب دینے سے پہلے. درحقیقت، بعض اوقات ایسا کرنا آپ کے بہترین مفاد میں ہوتا ہے، خاص طور پر جذباتی طور پر چارج شدہ حالات میں۔ ردعمل ظاہر کرنے سے پہلے اپنے خیالات کو اکٹھا کرنے کے لیے سانس لینا آپ کو کچھ کہنے سے روک سکتا ہے جس پر آپ کو بعد میں پچھتاوا ہو سکتا ہے۔

 

نمبر 7 - کسی کو تعریف پیش کریں۔

ہر روز کم از کم ایک مخلصانہ تعریف دینے کی عادت بنائیں۔ یہ آپ کی ماں، بہترین دوست، یا گروسری اسٹور پر مکمل اجنبی ہو سکتی ہے۔ آپ حیران رہ جائیں گے کہ چند مہربان اور سوچے سمجھے الفاظ کسی کے دن کو کتنا متاثر کر سکتے ہیں۔

اسی طرح تھااسی طرح کہ بات چیت کے دوران حقیقی دلچسپی کلیدی ہے، صداقت بہت آگے جاتی ہے۔ جعلی اور اتلی تعریفیں بے معنی اور آسانی سے پہچانی جاتی ہیں، لہذا آپ کو معلوم ہوگا کہ جب آپ فعال طور پر کہنے کے لیے کوئی معنی خیز چیز تلاش کر رہے ہوں گے تو آپ خود بخود دوسروں پر زیادہ توجہ دے رہے ہیں۔ یہ نہ صرف زیادہ مثبت تعلقات کو فروغ دیتا ہے، بلکہ یہ آپ کی خود اعتمادی کو بھی فروغ دے سکتا ہے۔

 

نمبر 8 - جانیں کہ آپ کے پاس کتنا پیسہ ہے۔

 

جو لوگ قرض میں ہیں ان کا میل نہ کھولنے کا رجحان ہوتا ہے کیونکہ بلوں اور وصولی کے نوٹس کو مسلسل دیکھنا پریشانی کا باعث بن سکتا ہے۔ مالی تحفظ کی بنیاد، اگرچہ، یہ جاننا ہے کہ آپ کے اکاؤنٹس میں کتنی رقم ہے، لہذا اپنے بیلنس کو مستقل بنیادوں پر چیک کریں۔ یہ فریکوئنسی فرد سے دوسرے شخص میں مختلف ہوگی، لیکن وہ کریں جو آپ کے لیے معنی خیز ہو۔ اگر آپ جانتے ہیں کہ آپ کے پاس کتنا پیسہ ہے، کیا نکل رہا ہے، اور کیا آرہا ہے، تو آپ اپنے مالی معاملات کے بارے میں باخبر فیصلے کر سکتے ہیں اور فضول خرچی سے بچ سکتے ہیں۔

 

نمبر 9 - مزید پڑھیں

 

پڑھنا بنیادی چیز ہے، اور کون زندگی بھر سیکھنے والا نہیں بننا چاہتا؟ یہ علمی افعال اور تخلیقی صلاحیتوں کو بھی بہتر بناتا ہے،

تناؤ کو کم کرتا ہے، اور اعصابی امراض کی نشوونما کو سست کرتا ہے۔ اس لیے ہر روز کچھ وقت پڑھنے کے لیے وقف کریں۔ آپ صبح کے وقت کچھ خبریں پڑھ سکتے ہیں تاکہ آپ موجودہ واقعات سے آگاہ رہیں۔ یا آپ اپنے دوران کسی اچھی کتاب سے بچ سکتے ہیں۔ دوپہر کا وقفہ۔دوسرا متبادل یہ ہے کہ شام کو آرام کرتے وقت سونے سے پہلے پڑھنے کو ایک رسم بنائیں۔ اور اگر آپ کتابی کیڑا نہیں ہیں، تو یہ ٹھیک ہے۔ آڈیو بکس ایک بہترین متبادل فراہم کرتی ہیں۔ اپنے روزمرہ کے سفر کے دوران ایک پر رکھیں۔ یا جب آپ صفائی کرتے ہیں۔ چاہے آپ کتاب پڑھ رہے ہوں یا سن رہے ہوں، آپ اپنی ذاتی ترقی میں سرمایہ کاری کر رہے ہیں،

اور یہ زندگی میں آپ کی مجموعی کامیابی میں معاون ہے۔

 

نمبر 10 - تشکر کا انتخاب کریں۔

 

اگر آپ اپنی زندگی میں مثبت تبدیلیاں دیکھنا چاہتے ہیں تو آپ جو سب سے آسان کام کر سکتے ہیں وہ ہے شکر گزاری کا رویہ چنیں۔

بظاہر دنیاوی لمحات میں خوبصورتی اور عظمت تلاش کرنے کے مواقع تلاش کریں۔ اپنی زندگی میں اچھی چیزوں پر توجہ مرکوز کرنے سے نہ صرف آپ کا نقطہ نظر بدلتا ہے، بلکہ یہ آپ کے پاس پہلے سے موجود چیزوں کے لیے زیادہ سے زیادہ تعریف پیدا کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

 

نمبر 11 - سونے کے وقت کا معمول بنائیں

 

نیند کی صفائی آپ کی مجموعی صحت کے لیے بہت ضروری ہے۔ سونے کے وقت کا معمول بنانا اور اس پر قائم رہنا بھی آپ کو زیادہ آسانی سے سو جانے میں مدد کرتا ہے۔ لہٰذا ایسی چیزیں کریں جو آرام کو فروغ دیں، جیسے کہ نیند کے وقت چائے کا ایک کپ خصوصی مگ میں پینا یا اچھا گرم غسل کرنا۔ جب آپ باقاعدگی سے کافی مقدار میں نیند لیتے ہیں، تو آپ کو ادراک، دل کی صحت، اور جذباتی تندرستی میں اضافے کا تجربہ ہوگا۔

 

نمبر 12 - جاگنے کی ضرورت سے چند منٹ پہلے اپنا الارم سیٹ کریں۔

 

آپ کا صبح کا معمول آپ کے باقی دن کے لیے لہجہ طے کرتا ہے، اور کچھ چیزیں صبح کی پہلی چیز جلدی اور دباؤ محسوس کرنے سے بھی بدتر ہوتی ہیں۔ اچھی رات کا آرام کرنے کے بعد، آپ کو صبح کے وقت کچھ اضافی منٹ بچانے کے قابل ہونا چاہیے۔ اس وقت کو مراقبہ کرنے، متاثر کن یا حوصلہ افزا بات سننے، یا کافی کے ایک کپ کے ساتھ خاموشی سے لطف اندوز ہونے میں گزاریں، ایک بار جب آپ یہ کرنا شروع کر دیں گے، تو آپ دیکھیں گے کہ آپ دن بھر پرسکون محسوس کریں گے۔ اب، ابتدائی چند دنوں میں یہ ایک جدوجہد ہو سکتی ہے، خاص طور پر اگر آپ کو کچھ ایسا کرنا ہو جیسے صبح کے وقت بچوں کو اسکول کے لیے تیار کرنا ہو یا رش کے اوقات میں ٹریفک کی لڑائی۔

لیکن جلد ہی، آپ اس اضافی 10 منٹ کی نیند کو بھی نہیں چھوڑیں گے، اور جو عام طور پر ایک مصروف آغاز ہوتا ہے، وہ بہت زیادہ قابل انتظام محسوس کرے گا۔ یہ مائیکرو عادات اتنی اہم نہیں لگ سکتی ہیں۔ وہ معمولی بھی لگ سکتے ہیں۔

لیکن آپ حیران ہوں گے کہ وہ تھوڑا سا وقت، صبر اور لگن کے ساتھ کتنا معاوضہ ادا کریں گے۔ اب بتائیں آج آپ کون سی مائیکرو عادت ڈال سکتے ہیں؟ ذیل میں ایک تبصرہ چھوڑ دو! اگر آپ کو اس ویڈیو کا مزہ آیا، تو اسے انگوٹھا دیں، اور اسے اپنے دوستوں کے ساتھ شیئر کریں، تاکہ ہم اسے بناتے رہیں۔

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.